Polityka
prywatności

Polityka prywatności oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: “RODO”) uprzejmie informujemy, że:

1. Administrator danych osobowych

Administratorami danych osobowych osoby fizycznej uczestniczącej w korespondencji prowadzonej za pomocą poczty elektronicznej (dalej: “Adresat”) są:

  • Złota 75A Sp. z o.o. siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Złota 75A/7, 00-819 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000732488, NIP: 9662120914, REGON: 380264173, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 11 000 PLN,
  • Tuwima 48 Sp. z o.o. siedzibą w Łodzi (adres siedziby: ul. Juliana Tuwima 48/11, 90-021 Łódź), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001120644, NIP: 7252345943, REGON: 529382035, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 5 000 PLN,

(dalej: “Administrator” lub “Administratorzy”).

2. Kontakt ds. przetwarzania danych osobowych

We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Adresat może kontaktować się z Administratorem za pomocą poczty elektronicznej, pod adresami:

3. Cel przetwarzania danych osobowych

Administrator może przetwarzać dane osobowe Adresata w celu:

a) nawiązania i utrzymywania kontaktów biznesowych z Adresatem lub podmiotem, w imieniu którego Adresat kontaktuje się z Administratorem – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych),

b) zawarcia umowy pomiędzy Adresatem i Administratorem oraz jej wykonania — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy zawartej z Administratorem),

c) zawarcia umowy pomiędzy podmiotem, w imieniu którego Adresat kontaktuje się z Administratorem, a Administratorem oraz jej wykonania – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest zapewnienie prawidłowej komunikacji prowadzonej w celu zawarcia lub wykonania umowy),

d) wypełnienia obowiązków ciążących na Administratorze na mocy przepisów RODO (m.in. tworzenie rejestrów i ewidencji) — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia przez Administratora obowiązku prawnego),

e) ustalenia roszczeń, ich dochodzenia lub obrony przed nimi – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest ochrona majątkowych i niemajątkowych interesów Administratora).

4. Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Adresata jest dobrowolne, lecz podanie danych takich jak:

a) imię i nazwisko,
b) stanowisko służbowe/pełniona funkcja,
c) adres poczty elektronicznej,
d) numer telefonu,

jest niezbędne do realizacji działań wskazanych w pkt 4 powyżej (niepodanie ww. danych skutkować będzie brakiem możliwości realizacji ww. działań).

5. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Dane osobowe Adresata nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

6. Usługi Google oraz Microsoft

W związku z korzystaniem przez Administratora z usług dostarczanych przez Google oraz Microsoft (będących odbiorcami danych Adresata), dane osobowe Adresata mogą zostać przekazane do następujących państw trzecich: Wielka Brytania, Kanada, USA, Chile, Brazylia, Izrael, Arabia Saudyjska, Katar, Indie, Chiny, Korea Południowa, Japonia, Singapur, Tajwan (Republika Chińska), Indonezja oraz Australia. Podstawą przekazania danych do ww. państw trzecich są:

a) w przypadku Wielkiej Brytanii, Kanady, Izraela i Japonii – decyzje Komisji Europejskiej stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony danych osobowych w każdym z ww. państw trzecich,

b) w przypadku USA, Chile, Brazylii, Arabii Saudyjskiej, Kataru, Indii, Chin, Korei Południowej, Singapuru, Tajwanu (Republiki Chińskiej), Indonezji oraz Australii – klauzule umowne zapewniające odpowiedni poziom ochrony, zgodne ze standardowymi klauzulami umownymi określonymi w decyzji wykonawczej Komisji (UE) 2021/914 z dnia 4 czerwca 2021 r. w sprawie standardowych klauzul umownych dotyczących przekazywania danych osobowych do państw trzecich na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.

Adresat może uzyskać od Administratora kopię danych przekazywanych do państwa trzeciego.

7. Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami danych osobowych Adresata będą:

a) a) firma świadcząca na rzecz Administratora usługi księgowe,
b) kancelaria świadcząca na rzecz Administratora usługi prawne,
c) firma świadcząca na rzecz Administratora usługi w zakresie hostingu danych,
d) firma świadcząca na rzecz Administratora usługi w zakresie poczty elektronicznej,
e) firma świadcząca na rzecz Administratora usługi informatyczne,
f) podmioty, którym Administrator ma prawny obowiązek przekazać dane.

8. Przechowywanie danych osobowych

Dane osobowe Adresata będą przechowywane:

a) przez okres trwania umowy – w przypadku danych osobowych, które są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy,

b) do czasu upływu terminów przedawnienia – w przypadku danych osobowych, które są przetwarzane w celu ustalenia roszczeń, ich dochodzenia i obrony przed nimi,

do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania – w przypadku danych osobowych, które Administrator przetwarza ze względu na swój uzasadniony interes.

9. Uprawnienia Adresata

W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych Adresata, przysługują mu następujące uprawnienia:

a) prawo do informacji, jakie dane osobowe dotyczące Adresata są przetwarzane przez Administratora oraz do otrzymania kopii tych danych (tzw. prawo dostępu). Wydanie pierwszej kopii danych jest darmowe,

b) jeżeli przetwarzane dane staną się nieaktualne lub niekompletne (lub w inny sposób niepoprawne) Adresata ma prawo zażądać ich sprostowania,

c) w pewnych sytuacjach Adresat może zwrócić się do Administratora o usunięcie danych osobowych, np. gdy:

  • dane przestaną być potrzebne Administratorowi do celów, o których poinformował,
  • skutecznie cofnięto zgodę na przetwarzanie danych – o ile Administrator nie ma prawa przetwarzać danych na innej podstawie prawnej,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem,
  • konieczność usunięcia danych wynika z ciążącego na Administratorze obowiązku prawnego,

d) prawo przeniesienia danych do innego administratora – dotyczy to jedynie tych danych Adresata, które przetwarzane są na podstawie umowy oraz w sposób zautomatyzowany,

e) prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Adresata do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora,

f) jeśli Adresat uzna, że przetwarzane dane osobowe są nieprawidłowe, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, lub Administrator nie potrzebuje już określonych danych, może zażądać, aby przez określony, potrzebny czas (np. sprawdzenia poprawności danych lub dochodzenia roszczeń) Administrator nie dokonywał na danych żadnych operacji, a jedynie je przechowywał,

g) Adresat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO lub inne przepisy o ochronie danych osobowych.

10. Pliki cookies

a) Witryna www.bizneshub.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn. Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.

b) Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzi Google Analytics, Google Search Console, Google Ads, Microsoft Clarity, Bing Webmaster Tools oraz Microsoft Ads, które rejestrują zachowanie użytkownika na stronie.

c) Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy Administratora w celu optymalizacji działań.

d) Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies:

  • “niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,
  • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,
  • “wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu,
  • “funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające “zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.,
  • “reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

e) Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie www.allaboutcookies.org/manage-cookies

f) Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.